Voor ouders

Nieuwe leerling

De eerste dagen op de basisschool kunnen best spannend zijn. Lees hier hoe wij ervoor zorgen dat je kind zich op onze school direct thuis voelt.

Nieuwe leerling

Buitenschoolse opvang

De Anne Frankschool werkt samen met Partou op het gebied van voor- en naschoolse opvang. Lees hier wat het aanbod van Partou is.

Buitenschoolse opvang

MR en OR

Lees hier hoe onze medezeggenschapsraad (MR) en ouderraad (OR) bijdragen aan de Anne Frankschool.

MR en OR

Communicatie met ouders

Een goede communicatie met ouders is erg belangrijk, ouders spelen namelijk een essentiƫle rol in de ontwikkeling van elk kind. Om effectief te communiceren met ouders gebruiken wij de digitale communicatiesystemen Parro en Basispoort Thuis.

Communicatie met ouders

Downloads

Op deze pagina vind je de belangrijkste documenten en protocollen van de Anne Frankschool, die van pas kunnen komen tijdens het schooljaar.

Downloads