Nieuwe leerling

Het kan lastig zijn om een keuze voor een basisschool te maken. Daarom nodigen we je graag uit voor een informatief gesprek en een rondleiding in onze school, om er zo achter te komen of de Anne Frankschool bij jou en je kind past. Dit doen we het liefst als je kind 2-3 jaar oud is. Heb je besloten om je kind aan te melden op onze school? Fijn! Dan geven we je graag een aanmeldformulier, om je kind in te schrijven. Je kunt je kind ook gemakkelijk online aanmelden.

Meld je kind aan

Als je kind 4 jaar oud is, mag het voor het eerst naar school. Omdat dit best spannend kan zijn, bieden wij de mogelijkheid om in de laatste 5 weken voor de 4e verjaardag eerst op school te wennen. Zo maken de kinderen al kennis met de regelmaat van een dagindeling, maar natuurlijk ook met hun nieuwe klasgenootjes. Ook hebben we voor de kinderen een welkomstboekje gemaakt. Hierin kun je alvast samen met je kind lezen hoe een dag op onze school eruitziet. Zodra we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek, ontvang je dit welkomstboekje. Ook kun je het welkomstboekje hier downloaden: